نکاتی کلیدی برای چیدمان راهروی خانه

شما از راهروهای خود استفاده می کنید و به اتاق های مختلف دسترسی پیدا می کنید. با این حال ، ما اغلب فراموش می کنیم که راهروها قسمت هایی از خانه هستند که چیدمان آن بسیار مهم است. شما باید برای چیدمان راهرو ها در خانه از شیوه های جذاب و سرگرم کننده و چشم نوازتری استفاده کنید.

نکاتی کلیدی برای چیدمان راهروی خانه

عناصر چیدمان راهروها

آینه، معمولاً هنگام تزئین یک راهرو بهترین کار استفاده از آینه است. می توانید یک آینه را با میز یا بدون میز در راهرو قرار دهید.

وسایل تزئینی، اگر یک راهرو بزرگ دارید ، لوازم جانبی متوسط ​​یا بزرگ را اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید لامپ های عتیقه ، گلدان بزرگ (با گل یا شاخه) سبدهای چوبی و غیره قرار دهید.

فرش. این یکی دیگر از عناصر اختیاری است. فرش خوب در راهروها می تواند خانه شما را دنج و گرم کند. همچنین به یکپارچه سازی دکوراسیون کلی خانه نیز کمی کمک می کند.

رنگ / تصویر زمینه. اگر راهروهای شما بزرگ است و می خواهید به آن رنگ اضافه کنید ، می توانید راهرو را با کاغذ دیواری یا رنگی تزئین کنید. ایده خوب دیگر استفاده از هر دو برای ایجاد استمرار بصری و پویایی جلوه دادن به راهرو است.

نقاشی دیواری، امروزه نقاشی های دیواری با تصاویری از مناظر عالی به چشم می خورد. در ابتدا ، آن ها این توهم را ایجاد می کنند که راهرو به آنجا ختم نمی شود.

ایده هایی برای تزئین راهروها

_یک ایده خوب برای تزئین راهروهای خود این است که یک چیز واحد را در مرکز توجه قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید روی لوستر تمرکز کنید ، می توانید سقف را با سایه روشن رنگ کنید.

_ایده دیگر این است که دیوارها را خالی یا رنگ خنثی بگذارید. سپس ، یک فرش رنگارنگ قرار دهید که طراحی و بافت آن توجه خاصی را جلب کند. به جای اضافه کردن یک سری لوازم جانبی ، یک سبد زیبا با بالشتک های رنگی و اندازه های مختلف را در انتهای راهروها قرار دهید.

_همچنین می توانید مواردی را که در بالا به آنها اشاره کردیم اضافه کنید: یک لامپ ، آینه و میز. به عنوان مثال ، به جای قرار دادن آینه مربع ، دایره ای یا بیضی ، از یک شکل متفاوت استفاده کنید. روی یک میز چند وسیله تزئینی استفاده کنید. یک جفت شمع ، یک وسیله چوبی یا یک گیاه همه ایده های خوبی هستند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب