نکاتی طلایی برای بالا بردن اعتماد به نفس

زبان تأثیر مستقیمی بر محیط شما و افرادی که شما را احاطه کرده اند دارد. ما در مورد توانایی افزایش اعتماد به نفس شما برای کنترل بهتر مکالمات ، مصاحبه های شغلی و حتی نحوه اغوا کردن دیگران صحبت می کنیم. در این مقاله ، چند کلید طلایی برای بهبود زبان بدن در این نوع زمینه ها را به شما می گوییم که حتما کمک زیادی به شما خواهد کرد.

نکاتی طلایی برای بالا بردن اعتماد به نفس

زبان بدن و زبان بصری شما

مغز شما اهداف شما را ارسال می کند. اگر چیزی می خواهید ، چشمان شما اولین چیزی است که اهداف شما را نشان می دهند.

بنابراین ، چشمان شما اولین روش و ابزاری است که توسط زبان بدن استفاده می شود. بنابراین ، چرا بیشترین استفاده را از آن نداریم؟

_هیچ وقت نگاه خود را در حین مکالمه پایین نیاورید.

_به طور مستقیم به شخص نگاه کنید در حالی که با آنها صحبت می کنید.

_به یاد داشته باشید که چشمان احساسات شما را نشان می دهد. بنابراین ، سعی کنید آرامش ، قاطعیت و اعتماد به نفس خود را نشان دهید.

وضعیت خوب و فضای شخصی

در حالی که با شخصی که در مقابل شما است صحبت می کنید ، مهم است که به وضعیت خود توجه کنید.

پشت شما باید صاف بماند ، گردن شما مستقیم باشد و کج نشود.

وضعیت شما نشانگر نگرش شماست. برای افزایش اعتماد به نفس خود و ترغیب دیگران به آنچه می گویید ، نباید افراط و تفریط کنید. به عبارت دیگر ، شما نباید وضعیت نظامی را فرض کنید یا بسیار رها باشید.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید طبیعی بودن را با امنیت مخلوط کنید. خود را در فاصله خوبی قرار دهید. فاصله مناسب با فردی که با او سخن می گویید را حفظ کنید.

همیشه دستان خود را نشان دهید

اگر در یک مصاحبه شغلی ، یک شام ویژه یا یک مکالمه جدی با شخص دیگری قرار دارید. هرگز دست خود را پنهان نکنید. آنها را در جیب های خود ، در زیر میز قرار ندهید و دست به سینه ننشینید.

بگذارید آنها باتومی باشند که کلمات شما را بیان می کنند و وسیله ای برای بیان احساسات شما هستند. بگذارید آن ها به طور طبیعی با شما حرکت کنند. آنها را آزاد کنید.

سکوت در یک لحظه می تواند یک استراتژی خوب باشد

همانطور که می دانید ، موسیقی بدون سکوت یکسان خواهد بود. بنابراین ، برای اینکه تأثیر مستقیمی بر روی افراد مقابل خود بگذارید ، باید هر از گاهی از سکوت نیز استفاده کنید.

به عنوان مثال ، وقتی شخص دیگر چیزی را بیان می کند که شما با آن موافق نیستید ، به جای اینکه سریعاً او را توبیخ کنید یا به آنها پاسخ دهید ، از سکوت استفاده کنید. کمی لبخند بزن و آرام باش!

بعضی اوقات ، سکوت راهی برای نشان دادن خرد است. از آن به خوبی استفاده کنید.

در حین صحبت، یک شی را نگه دارید

برای تأثیر مستقیم بر شخص یا گروهی از افراد ، همیشه گرفتن مداد ، قلم یا حتی عینک مفید است. داشتن این اشیاء یا لوازم جانبی با مفهوم “روشنفکرانه” ، تصویری از اعتماد به نفس را در مقابل مخاطب ایجاد می کند.

در عین حال ، نگه داشتن چیزی به شما کمک می کند تا اضطراب خود را کنترل کنید.

با سر اشاره کردن

حرکات سر شما استراتژی مهم در زبان بدن است. این راهی برای ارتباط با شخصی است که در مقابل خود دارید. این گفته های آن ها را تأیید می کند.

این بدان معنا نیست که شما با آنچه می گویند موافقید. این بخشی از نشانه احترام و اعتماد به نفس است. این کار امکان را به شما می دهد تا یک محیط مثبت برای رسیدن به توافق ایجاد کنید.

زیاد غرق نشوید

برای متقاعد کردن دیگران در مورد چیزی که لازم نیست بازیگر باشید. نیازی به استفاده از حرکات اغراق آمیز یا مکالمات نامتوازن نیست که به دیگران اجازه صحبت نمی دهند.

آموزش زبان بدن شما هنر خود بودن است ، اما با کنترل این کلیدها می توانید تأثیر بگذارید بدون اینکه نقشی را بازی کنید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.



جدیدترین مطالب