محبوب ترین برنامه ها و سایت های اجتماعی

با پیشرفت تکنولوژی در جهان ، جای تعجب نیست که هر روز سایت ها یا برنامه های جدید بیشتری برای تأمین نیازهای افراد به بازار عرضه می شوند. تقریباً همه ما از برنامه ها و سایت های رسانه های اجتماعی برای ارتباط هایمان استفاده می کنیم. محبوب ترین و پراستفاده ترین برنامه ها و سایت های اجتماعی را در ادامه این مطلب به شما معرفی می کنیم.

محبوب ترین برنامه ها و سایت های اجتماعی

Facebook

از هر کسی درباره برنامه رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود سؤال کنید ، احتمالاً نام  “فیس بوک” را خواهید شنید. این پلت فرم شناخته شده رسانه های اجتماعی ماهانه ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. هرچند که با همه گیر شدن برنامه های اجتماعی اندروید فیس بوک تا حدی محبوبیت خود را از دست داد.

Instagram

اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس یکی از پر کاربردترین برنامه رسانه های اجتماعی است. اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها با این برنامه محبوب در موبایل امکان پذیر شد. همچنین برای اکثر شرکت ها و مارک های تجاری یک بستر تبلیغاتی است و بسیاری از طریق این سایت فروش و درآمد ایجاد می کنند.

Twitter

توییتر برای بسیاری از افراد به عنوان یک سایت میکروبلاگینگ عمومی شناخته شده است و دارای ۲۸۰ کاراکتر است. مردم عاشق پیام های کوتاه ، محدود و پست های فیلتر نشده هستند که در فیدهایشان ظاهر می شوند.

توییتر که طی این سالها توسعه یافته است ، تقریباً عملکردهای مشابهی را مانند فیس بوک به کار می برد.

Youtube

YouTube یک موتور جستجوی محبوب است ، البته بعد گوگل. یوتیوب بیشتر مورد استفاده بسیاری برای تماشای انواع فیلم ها است. به علاوه ، شما همچنین می توانید فیلم های خود را بارگذاری کنید. اگر ترجیح می دهید تبلیغات داخل فیلم ها را تماشا نکنید ، باید در یک حساب پریمیوم به نام YouTube Red مشترک شوید.

Linkedin

لینکدین یک شبکهٔ اجتماعی براساس روابط تجاری‌ست. نسخهٔ اولیهٔ این شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته شد و در ماه مهٔ سال ۲۰۰۳ به‌صورت رسمی افتتاح گردید. لینکدین یک شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها است. تفاوتی نمی کند که شما مدیر اجرایی یک شرکت، دانشجوی دانشگاه، هنرمند یا متخصص کامپیوتر باشید، اگر در کار خود حرفه ای هستید، به دنبال ارتباط و آشنایی با حرفه ای های کار خود هستید یا به دنبال کار در زمینه فعالیت خود هستید، لینکدین بهترین شبکه دراین خصوص می باشد.

Pinterest

این پلتفرم جذاب اجتماعی ماهانه ۱۰ میلیون کاربر را جذب می کند. سایتی بسیار مفید برای موضوعات مختلف و عکس های شگفت انگیز از هر موضوعی که می خواهید. تصاویر را می توان به راحتی در هر یک از تابلوهای خود قاب کنید. اشتراک گذاری عکس شبکه های اجتماعی با پیوند به سایت شما یا حتی اضافه کردن هشتگ با این برنامه امکان پذیر است.

WhatsApp

با واتس اپ ، هر کس می تواند پیام ها ، عکس ها ، فیلم ها یا حتی پیام های صوتی را به دوستان خود ارسال کند ، مشروط بر اینکه شما یک برنامه داده یا اتصال به اینترنت داشته باشید. برخلاف سایر سیستم عامل ها یا برنامه های رسانه های اجتماعی ، واتس اپ از شماره تلفن شخصی شما استفاده می کند و نام کاربری را برای ورود به سیستم وارد نمی کند.

Snapchat

در این برنامه می توانید عکس ها و تصاویرتان را با کسانی که در لیست مخاطبانتان هستند به اشتراک بگذارید اما این اشتراک گذاری متفاوت است، با استفاده از این برنامه  می توان به عکس های خود متن و شکلک هایی با رنگ های متفاوت اضافه نمود .

از طریق اسنپ چت می توانید با دوستانتان چت و یا ویدئو چت داشته باشید، تصاویر و متن هایی که بین شما و دوستانتان رد و بدل می شود بعد از دیدن شما پاک می گردد که این موضوع به جنبه فان این برنامه می افزاید. اسنپ چت برای تصاویرتان بازه زمانی تعریف می کند که پس از اتمام آن بازه زمانی تصاویر پاک شده و از سرور اسنپ چت نیز حذف می شود.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب