روش های موثر تمیز کردن کفش های چرمی

تمیز کردن کفش های چرمی هنگامی که با تکنیک های مناسب آشنا نیستید می تواند یک کار خسته کننده باشد. برای تمیز کردن کفش های چرمی محصولات تجاری خاصی وجود دارد. با این حال ، بهتر است که برخی از ترفندها را بدانید تا کفش چرمی شما بدون هزینه زیاد هزینه به بهترین شکل ممکن تمیز شود.

روش های موثر تمیز کردن کفش های چرمی

در اینجا چند روش تمیز کردن وجود دارد که به شما کمک می کند خاک را از کفش خود پاک کنید ، و آنها را نرم و براق جلوه دهید.

نکاتی برای تمیز کردن کفش های چرمی

بهترین راه برای نگه داشتن کفش های چرمی در شرایط عالی این است که بعد از هر بار استفاده آن ها را کنار بگذارید. اگرچه گاهی اوقات این نکته را نادیده می گیریم ، اما سطح کفش های ما اثری از خاک را جمع می کند که می تواند باعث خراب شدن کفش شود.

کفش های چرمی را با برس یا پارچه تمیز کنید

ابتدا باید با استفاده از یک پارچه یا قلم مو ، خاک سطحی برداشته شود.

اولین توصیه برای تمیز کردن کفش های چرمی پاک کردن خاک از سطح به کمک یک برس یا پارچه نرم است. اگر کفش دارای توری است ، بهتر است آنها را جداگانه با آب و صابون بشویید تا کاملاً تمیز شوند.

برس های مختلفی را بزنید و فشار کمی برای رها کردن گرد و غبار و خاک چسبنده وارد کنید. در ادامه کفش را با یک دستمال خشک تمیز بشویید.

آب و سرکه سفید را امتحان کنید

محلول آب و سرکه سفید می تواند به از بین بردن لکه هایی کمک کند که سطح این نوع کفش ها را لکه دار نشان می دهند. با این حال ، مهم است که آن را همه جای کفش ، نه تنها روی لکه استفاده کنید. بعد از استفاده از محلول روی کفش ، آنها را با یک پارچه تمیز و نرم خشک کنید و آنها را تا زمانی که خشک نشوند در آفتاب قرار دهید.

پودر تالک را برای لکه های گریس امتحان کنید

لکه های گریس معمولاً روی سطوح چرمی قابل دید است. خوشبختانه با کمک پودر تالک می توان آن ها را به راحتی از بین برد. این ماده باعث جذب چربی شده و از ایجاد لکه دار شدن آن بر روی مواد جلوگیری می کند.

برای شروع ، لکه روغن را با یک پارچه پنبه خشک تمیز کنید تا رطوبت از بین برود. هنگام تمیز کردن گریس مراقب باشید ، زیرا اگر آن را زیاد مالیدید لکه را پخش می شود.

سپس پودر تالک را روی ناحیه مورد نظر بمالید و بگذارید یک شب بماند. صبح روز بعد ، کفش ها را تکان دهید و مواد اضافی را با یک برس نرم پاک کنید.

از پوست موز استفاده کنید

اگرچه ممکن است اغلب پوست موز را بیرون بیاندازید ، از پوست موز می توان برای اهداف دیگر در خانه استفاده کرد. تركیبات موجود در آن ها به از بین بردن باقیمانده موجود در چرم كمك می كند و سطح چرم ها را براق می کند.

یک پوست موز برداشته و قسمت سفید آن را روی کفش ها مالش دهید. سپس با یک پارچه نخی روی آن بکشید تا باقیمانده ها از بین برود.

در آخر ، آنها را در بیرون قرار دهید تا در هوای تازه خشک شوند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب