روش های فوری برای رشد سریع موها

هر از چند گاهی به دنبال راه هایی برای داشتن موهای بلند و براق هستیم. مو می تواند به چهره شما زیبایی لازم را ببخشد. طبق دانش ، موها بین ۰٫۳ تا ۰٫۵ میلی متر در روز ، ۱ تا ۱٫۵ سانتی متر در ماه و ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر در سال رشد می کنند. همچنین مو به عنوان دومین بافت سریع رشد در بدن شناخته می شود. اما هنوز هم ، همه ما در مورد موهایمانبا مشکلاتی روبرو هستیم.

روش های فوری برای رشد سریع موها

با قیچی دوست شوید

برای بعضی افرا کوتاه کردن موها یک کابوس است. با این حال ، واقعیت درست برعکس آنچه شما فکر می کنید است. توصیه می شود به طور مرتب موهای خود را کوتاه کنید .

کوتاه کردن موهای شما به حفظ سلامت موهایتان کمک می کند. موخوره ها به معنای آسیب دیدن ریشه ها نیست ، و می توانید با کوتاه کردن مو سلامت را به آن ها بازگردانید.

موها ار با ماسک و روغن تغذیه کنید

ماسک مو یا روغن کاری موها باید بطور هفتگی انجام شود. اگر می خواهید رشد مو را تقویت کنید این یک نکته اساسی است. این کار همچنین به موها کمک می کند چربی های اساسی را حفظ کنند ، و این باعث حفظ سلامتی آن می شود.

استفاده از روش های درمانی اسپا یکی از راه های انجام این کار است ، اما شما می توانید این کار را در خانه نیز انجام دهید که می تواند رشد موهای شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد. موادی مانند عسل ، لیمو ، آووکادو ، روغن زیتون و ، آب پیاز از جمله موادی است که می توان برای تهیه ماسک مو استفاده کرد.

خشک کردن صحیح موها

مهم نیست حوله شما چقدر نرم باشد ، زیرا همیشه به آسیب رساندن موهای مرطوب و لطیف شما کمک خواهد کرد. خانم ها اغلب موهای خود را بعد از شستن می پوشانند ، که مطمئناً توصیه نمی شود زیرا می تواند باعث آسیب شدید به رشته های مو شود در حالی که در الیاف حوله درهم میروند.

سعی کنید از وسایل گرمایشی موها مانند سشوار و اتو مو استفاده نکنید. رسیدن هر نوع گرمایی باعث صدمه به موهای شما می شود.باید بعد از اینکه موهای شما به طور طبیعی ۶۰٪ خشک شود ، از سشوار استفاده کنید. همچنین قبل از استفاده از سشوار باید از اسپری محافظ مو استفاده کنید.

اجازه دهید موهایتان نفس بکشد

موهای خود را محکم نبندید! این کشیدن باعث ریزش مو و آسیب های شدیدی به ریشه ها خواهد شد. هنگامی که مدت طولانی بیرون هستید و مجبورید موهایتان را بپوشانید پس از اتمام کار اجازه دهید موهایتان در راحت ترین حالت ممکن قرار بگیرد و توجه داشته باشید که گاهی نور خورشید همان میزان که مفید و ضروری است می تواند برای موهای شما مشکل ساز شود.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب