روش های درمان جوش های کمر

جوش هایی که در کمر ظاهر می شود می توانذد به شدت آزاردهنده باشند، باید بدانید که درمان این نوع از جوش ها با جوش های صورت متفاوت اس. امروز ، ما به شما راهکارهایی را می دهیم که به شما در خلاص شدن از شر آکنه کمک می کند.

روش های درمان جوش های کمر

درمان

دلایل مختلف زیادی وجود دارد که ما ممکن است از آکنه رنج ببریم: پوست بیش از حد چربی تولید می کند ، یا به دلیل اینکه سلول های مرده ،آلودگی ها در طول روز جمع می شوند. این امر باعث ایجاد جوش می شود.

آکنه های کمر معمولاً دردناک تر از آکنه های صورت هستند و خلاص شدن از شر آن نیز دشوارتر است. برخلاف آکنه صورت هیچ ارتباطی با افزایش سن ندارد. مردم می توانند آن را در هر زمان از زندگی خود دریافت کنند.

کمر خود را تمیز نگه دارید

در هنگام دوش گرفتن روزانه ، توصیه می کنیم تا به خوبی از تمیز بودن پشت خود اطمینان پیدا کنید. از یک اسفنج مرطوب یا طبیعی استفاده کنید ، سپس اسکراب های خانگی را که در زیر می خواهیم به شما بگوییم ، امتحان کنید.

از صابون های خفیف و ضد باکتریایی استفاده کنید که عرق و آلودگی های اضافی را از بین می برد.از صابون های حاوی عطر استفاده نکنید. بهتر است از چیزی خنثی استفاده کنید.

لایه برداری کنید

برای از بین بردن سلول های مرده باید حداقل هفته ای یکبار پشت خود را لایه برداری کنید. یک کرم لایه بردار ایده آل را می توان با ماست و لیمو درست کرد.

دلیل این است که ماست حاوی اسید لاکتیک ، یکی از مواد اصلی موجود در لایه بردارهای شیمیایی اصلی است. علاوه بر این ، اگر یک ماده طبیعی – مانند آب لیمو – به اسید لاکتیک اضافه کنید ، می توانید چربی و ناخالصی های بیشتری را از بین ببرید.

عسل برای آن مواقع که ناگهان جوش بیرون می آید عالی است. آن را به مدت ۱۰ دقیقه در منطقه آسیب دیده بمالید ، سپس دوش بگیرید و آلوئه ورا را بمالید.

آلوئه ورا یک مرطوب کننده طبیعی است و در بهبود زخم ها نیز بسیار عالی است.

نکاتی درباره پوست زیبا

آکنه بدن بیشتر در قسمت پشت و قفسه سینه دیده می شود ، جایی که غدد چربی بیشتر فعال هستند و منافذ بیشتر احتمال دارد با سلول های مرده پوست مسدود شود. برای جلوگیری از این امر ، باید از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید. به این ترتیب ، پوست شما قادر به نفس کشیدن خواهد بود.

علاوه بر این ، هر زمان که زیاد عرق کنید ، مانند بعد از ورزش ، باید بلافاصله دوش بگیرید و لایه برداری کنید.

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از بروز آکنه نیز ضروری است. مصرف میوه و سبزیجات ، به ویژه ویتامین های گروه B را افزایش دهید ، زیرا به کاهش التهاب و بهبود زخم ها کمک می کند. از غذاهای چرب خودداری کنید. از آنجا که آنها سرشار از چربی هستند ، منافذ شما راحت تر مسدود می شود.

مایعات زیادی بنوشید این کار به خلاص شدن از شر سموم بدن کمک می کند.

اگر آکنه کمر شما پس از امتحان این روشهای درمانی پاک نشده است ، با متخصص پوست صحبت کنید. آنها می توانند به شما بگویند کدام روش درمانی برای شما بهتر خواهد بود.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب