روش هایی موثر برای ترمیم موهای آسیب دیده

برای ترمیم موهای آسیب دیده ، بیش از همه به صبر و شکیبایی احتیاج دارید. به خاطر داشته باشید که هیچ محصولی فارغ از تبلیغات بازاریابی آن ها ، هیچ نتیجه ای فوری به شما نمی دهد. از آنجا که موها اغلب برجسته ترین ویژگی در افراد است ، باید یاد بگیرید که چگونه از آن مراقبت کنید.

روش هایی موثر برای ترمیم موهای آسیب دیده

گاهی به دلیل رنگ بیش از حد ، محصولات نامناسب ، استفاده از برس فلزی و یا قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید ، باعث بارز آسیب دیدن و درخشندگی و خشکی است. کمبود برخی از مواد مغذی می تواند منجر به آسیب در ساختار مو شود. همچنین منجر به مشکلات بیش از حد ریزش مو می شود.

بنابراین ، قبل از هرگونه درمان ، باید شیوه زندگی و رژیم غذایی خود را مرور کنید. سعی کنید مواجهه خود را با آن عادت هایی که به مو شما آسیب می رساند ، کاهش دهید. سپس می توانید برخی محصولات خارجی را امتحان کنید تا به احیای آن کمک کند. امروز ما گزینه های طبیعی را برای این منظور به شما آموزش خواهیم داد.

 

 روغن زیتون- سس مایونز 

روغن زیتون حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است که به طور قدرتمند پوست و مو را بازسازی می کند.

روغن های گیاهی بهترین کار هنگام ترمیم موهای آسیب دیده است. در حقیقت ، روغن زیتون حاوی چربی های سالم است که به مرطوب کردن و بسته شدن کوتیکول مو کمک می کند.

در این حالت ، ما آن را با سس مایونز و تخم مرغ مخلوط می کنیم تا یک درمان خانگی کامل تر حاصل شود. شما می توانید دوبار در هفته از آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۲ قاشق غذاخوری سس مایونز

۱ تخم مرغ

سس مایونز و روغن را در یک کاسه مخلوط کنید. در مرحله بعد تخم مرغ را اضافه کرده و آن را به یک قوام صاف برسانید.

سپس ، این مخلوط را بعد از شستن موها بمالید و بیست دقیقه آن را بگذارید. بعد ، موهایتان را با آب زیادی بشویید.

ماسک موی روغن زیتون – زرده تخم مرغ

موهای خشک و آسیب دیده وقتی می خواهید آن را شانه کنید ، می ریزند. این گره ها کاملاً غیرقابل تحمل بوده و برای داشتن موهای سالم مفید نیست. با این حال ، پس از مرطوب کردن موهای خود با این ماسک زرده تخم مرغ و روغن زیتون گره ها از بین می روند.

۱ تخم مرغ

۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون

زرده  تخم مرغ را از سفیده جدا کنید. سپس زرده و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید.

بعد ، موهای خود را مرطوب کنید و این مخلوط را بمالید. حداقل ۲۰ دقیقه اجازه دهید روی موهایتان بماند.

 روغن کرچک و سویا

روغن کرچک در بین داروهای خانگی مو رایج است. براساس این تحقیق که در ژورنال بین المللی تریکولوژی منتشر شده است ، روغن کرچک موهایتان را نیز تقویت می کند.

۱ قاشق غذاخوری روغن سویا

۳ قاشق غذاخوری روغن کرچک

هر دو نوع روغن را در ظرف بریزید. سپس ، ظرف را روی شعله متوسط ​​حرارت دهید. نگذارید جوش بیاید بعد از گرم شدن ظرف را از روی حرارت بردارید.

بعد ، بگذارید کمی در دمای اتاق خنک شود و سپس با ماساژ ملایم آن را روی موهای کمی مرطوب در سراسر پوست سر بمالید. موهای خود را در یک حوله یا یک کیسه پلاستیکی بپیچید و بگذارید ۱۵ دقیقه عمل کند. در آخر ، موهای خود را به آرامی شانه کنید و سپس با آب گرم کاملاً بشویید.

ماسک آووکادو-عسل- تخم مرغ

طبق اطلاعات موجود در بررسی های بحرانی در علوم غذایی و تغذیه ، آووکادو یک ماده غذایی سرشار از مواد مغذی ضروری است. این پروتئین ، اسیدهای چرب ، مواد معدنی و مواد آنتی اکسیدانی مانند ویتامین C و E. را فراهم می کند.

عسل هم منبع پروتئین ها و اسیدهای آمینه ، ویتامین ها ، آنزیم ها ، مواد معدنی و سایر اجزای جزئی دیگر است که مزایای پوستی را ارائه می دهد. این ، بنابراین ، همراه با آووکادو و تخم مرغ ، به احیای موهای شما کمک می کند.

۱ آووکادو

۳ قاشق غذاخوری عسل

۱ زرده تخم مرغ

ابتدا همه مواد را در یک کاسه مخلوط کنید. آنها را خوب مخلوط کنید. بعد ، این مخلوط را بعد از شستن آن به طور معمول روی موهایتان بمالید. در آخر ، آن را به مدت سی دقیقه بگذارید. سپس آن را با آب سرد بشویید.

یادتان باشد:

که این روش های درمانی اثرات فوری ندارند و شما باید به طور مرتب از آن ها استفاده کنید. همچنین ، شما باید آن ها را همراه با سایر اقدامات انجام دهید تا بتوانید سلامتی موهای خود را بازیابی کنید. بنابراین ، حتما رژیم غذایی سالم داشته باشید ، آب زیادی بنوشید و از محصولات مناسب برای نوع موهای خود استفاده کنید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب