جلد دسته چک تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات یکی از مهم ترین روش های جذب مشتری برای یک شرکت و یا یک سازمان است. مدیران برای انجام این تبلیغات از روش های مختلفی استفاده میکنند که یکی از انها دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان و یا مخاطبان خود است. بسته به نوع مشتریان خود از محصولات مختلفی مانند آفتابگیر تبلیغاتی، ساک خرید، جاکارتی و غیره استفاده میکنند. اما بسیاری از انها برای خاص بودن مشتریان و ارزش بالای انها را نسان دهند از محصولات چرمی استفاده می کنند. یکی از این محصولات جلد دسته چک و مدارک است. نام دیگر جلد دسته چک را آلبوم چک هم می نامند. این محصول بی نظیر یک کالای بسیار مناسب برای هدیه تبلیغاتی است که هم انواع مختلف دارد و هم کاربردی است.

چرا این محصول برای تبلیغات مناسب شما مناسب است؟ به چند دلیل… این محصول قابلیت چاپ را دارد یعنی شما میتوانید هر نوع طرحی و هر نوع لوگویی را بر روی جلد دسته چک تبلیغاتی خود حک کنید. از نظر وزنی هم این جلد های دسته چک بسیار بسیار سبک هستند و به گونه ای طزاحی میشوند که هم داخل کیف جای بگیرند و هم در جیب کت. یعنی شما با این جلد دسته چک میتوانید میتوانید یک هدیه کاربردی به مشتریان خود بدهید.

انواع جلد دسته چک تبلیغاتی

در این قسمت میخواهیم شما را با انواع مختلف مدل های جلد دسته چک تبلیغاتی آشنا کنیم.

مدل اول جلد دسته چک تبلیغاتی است که دارای آلبوم میباشد و  برگه های دست چک شما در آن قرار میگیرد. این مدل به گونه ای است که میتواند مانند آلبوم عکس چک های شما را بسیار مرتب نشان دهد. یکی از مزیت های این مدل این است که از تاخوردن ، مچاله شدن و حتی گم شدن چک شما میتواند جلوگیری کند و برای افرادی بسیار مناسب است که به طور مستمر و روزانه از چک استفاده می کنند. برای چاپ هر نوع طرحی بر روی این جلد ها از چاپ هایی نظیر سیلک، داغکوب و لیزر استفاده میکنند. رنگی که اغلب برای ین دسته چک ها در نظر میگیرند قهوه ای و یا مشکی است. شما میتوانید جنس چرم مورد نظرتان هم سفارش دهید. طبق سلیقه شما این جلد ها میتواند یا چرم طبیعی باشد یا چرم مصنوعی.

مدل دوم جلد دسته چکی هست که دارای یک قسمت برای دسته چک است و قسمتی دیگر برای نگه داری کارت ویزیت و یا عابر بانک است. برای این مدل قسمتی را هم در نظر میگیرند برای کیف پول. این مدل دسته چک دو عدد مگنت دارد که به وسیله آن جلد دسته چک بسته میشود تا وسایل داخل آن به بیرون ریخته نشود. رنگ های این مدل جلد معمولا مشکی و قهوه ای است و جنس ان میتواند چرم مصنوعی و چرم طبیعی باشد.

مدل سوم از این جلد ها دارای ۸جای کارت ویزیت یا عابر بانک ، دو جای آلبومی ، دو قسمت برای اسکناس یا برگ چک تعبیه میشود. هم چنین دارای یک زبانه نیز است که به وسیله آن جلد دسته چک باز و بسته می شود. این مدل دارای رنگ هایی از جمله مشکی و قهوه ای دارد و قابلیت هر سه نوع چاپ مانند لیزر ، داغکوب و سیلک را دارد.

مدل دیگری هم برای این محصول وجود دارد که دارای یک جای دسته چک ، ۶ عدد جای کارت ویزیت یا همان عابربانک و یک جای خودکار است که این مدل از جلد دسته چک نه مگنت دارد و نه کش و به راحتی نیز باز و بسته می شوند. این مدل نیز در رنگ های مشکی و قهوه ای موجود است و قابلیت چاپ هایی نظیر سیلک ، داغکوب و لیزر را دارد.

در اخر هم میتوان این نکته را اضافه کرد برخی افراد از جلد دسته چک خود به عنوان کیف هم استفاده می کنند. شما میتوانید با چاپ کردن لوگو و یا برند تجاری خود بر روی این هدایا تبلیغاتی به راحتی تبلیغات خود را به نحوی موثر انجام دهید و خود را به مردم و اشخاص مختلف معرفی کنید.