بهترین اسکراب های لب

فصل سرما زمانی است که بیشتر از هر وقت دیگری لب ها پوسته پوسته می شوند و احتیاج به لایه برداری و مراقبت دارند. لب های خوش رنگ و شاداب تاثیر زیادی روی روی زیبایی ظاهر شما دارد. کافی است با موادی که در خانه شما پیدا می شود لایه بردارهای طبیعی درست کنید و از تاثیرات بی نظیر این مواد طبیعی استفاده کنید.

بهترین اسکراب های لب

اسکراب های زیر کمک میکند تا خشکی لب هایتان درمان شود.

۱- یک قاشق غذاخوری شکر، یک قاشق چایخوری عسل، یک قاشق چایخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کنید و روی لب هایتان ماساژ دهید و اجازه دهید ۵ دقیقه بماند و بعد آن را بشویید. این اسکراب را میتوانید هر روز یا هفته ۳بار امتحان کنید و از تاثیرات فوق العاده آن لذت ببرید.

۲- یک مسواک نرم را مخصوص این کار بگذارید. لب هایتان را با روغن نارگیل یا وازلین چرب کرده و مسواک را به آرامی روی لب هایتان بکشید. این کار باعث تازه شدن و از بین رفتن خشکی لب ها می شود.

۳- مقداری گلیسیرین و گلاب را باهم مخلوط کنید، قبل از خواب این مخلوط را روی لب هایتان بگذارید و اجازه دهید تا صبح بماند این مخلوط تاثیر زیادی روی نرم شدن لب ها دارد.

۴- نصف قاشق چایخوری دارچین و نصف قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید کمی روغن زیتون به آن اضافه کنید، این مخلوط را به آرامی روی لب هایتان ماساژ دهید. دارچین به لب های شما حجم میدهد و عسل و روغن زیتون لب های شما را نرم و زیبا خواهد کرد.

۵- یک قاشق غذاخوری را با همین میزان عسل مخلوط کنید.مخلوط را روی لب هایتان ماساژ دهید و اجازه دهید چند دقیقه روی لب ها بماند سپس با آب گرم بشویید. عسل و قهوه لب هایتان را تمیز و شاداب می کند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب