انواع جاکارتی تبلیغاتی را بشناسیم

هدایای تبلیغاتی فقط شامل فلش مموری های تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی نیست. میتوان برای داشتن یک تبلیغات قوی از دیگر وسایل و یا محصولات کاربردی هم استفاده کرد. یکی از کالاها و محصولاتی که میتوان برای امر تبلیغات از آن بهره برد، جکارتی های تبلیغاتی هستند. البته جاکارتی ها عمومیت ندارند و حتی ممکن است تا یک قشر خاص و یا سازمان هایی خاص مانند بانک ها، سفارش جاکارتی داشته باشند. بنابراین جاکارتی های تبلیغاتی را میتوان یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغات دانست. زیرا جاکارتی ها قابلیت چاپ دارند شما میتوانید در هنگام سفارش لوگو و یا طرح مورد نظر خود را بر روی آن جاکارتی ها چاپ نمایید. برای چاپ نیز از روش های گوناگونی استفاده میکنند مانند سیلک، لیزر و یا داغکوب.

انواع جاکارتی تبلیغاتی :

جاکارتی ها مدل ها و جنس های مختلفی دارند. که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم. از نظر جنس جاکارتی ها دارای جنس های مختلفی هستند: جنس چرم طبیعی و جنس چرم مصنوعی. برای هر دو جنس نیز رنگ بندی هایی نظیر مشکی، قهوه ای و عسلی وجود دارد. البته در مواقعی نیز طبق سفارش مشتری رنگ سبز را نیز تولید و عرضه می کنند.

مدل های مختلف جاکارتی نیز شامل:

  1. تک لت (جای یک کارت)
  2. دولت (جای دو کارت در مجاور هم)
  3. آلبومی : در جاکارتی های مدل آلبومی یا قفل در وسط قرار دارد و یا در بالا. در مدلی که قفل در بالا قرار گرفته در صورت باز صورت کارت ها به صورت رنگین کمان نمایان میشوند.

جاکارتی های از جنس چرم مصنوعی همانند جنس چرم طبیعی می تواند به صورت تک لت(جای یک کارت)، دولت(جای دو کارت در مجاور هم) و یا به صورت آلبومی باشد که همانند مدل آلبومی نیز چرم طبیعی هستند ، یعنی قفل از وسط دارند یا از بالا که وقتی باز شد کارت ها به صورت رنگین کمانی قابل مشاهده میباشند. جاکارتی های چرم مصنوعی قابلیت چاپ هایی نظیر سیلک ، لیزر و داغکوب را هم میتوانند داشته باشند.

چند نکته ی کلیدی برای سفارش انواع جاکارتی تبلیغاتی :

۱) هردو جاکارتی چه چرم مصنوعی و چه چرم طبیعی قابلیت چاپ های سیلک ، داغکوب و لیزر را دارند.

۲) هردو جاکارتی دارای رنگ بندی های گفته شده هستند.

۳) از همه مهم تر اینکه برای چاپ لوگو یا برند خود بر روی این هدایای تبلیغاتی ، بعد از اینکه سفارش پذیرفته شد ، ابتدا کار برش خورده و بعد چاپ بر روی آن انجام می شود و در نهایت کار دوخته می شود و آماده ی تحویل است ، از این رو مشتریان به هنگام سفارش توجه داشته باشند که طرح خود را هرچه زودتر به ما ارائه داده تا روند کارشان سریعتر انجام شود.