گیاهانی که هوای خانه شما را تصفیه می کنند!

مدت هاست گیاهان خانه به عنوان یک عنصر طراحی فوق العاده تبدیل شده اند. استفاده از گیاهان فقط به این دلیل نیست که زیبا به نظر می رسند ، بلکه به این دلیل است که برخی گیاهان هوا را در خانه های ما تصفیه می کنند. با این حال برخی افراد ترجیح می دهند آنها را در حیاط نگه دارند ، اما بسیاری از مردم مزایای داشتن گیاهان خانگی را می دانند.

گیاهانی که هوای خانه شما را تصفیه می کنند!

اگر می خواهید در مورد بهترین گیاهان خانگی که هوا را تصفیه می کند بدانید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

نخل اریکا

نخل اریکا یک گیاه خوب برای فضاهای داخلی است. برگهای آن بسیار زیبا است و جلوه ای آرام بخش به اتاق شما می دهد. نگهداری این گیاه بسیار آسان است. از همه مهم تر ، آن ها برای از بین بردن سموم جمع شده از جمله گرد و غبار و ذرات مضر در محیط زیست تلاش می کنند.

نخل بامبو

بامبو نیز می تواند به خلاص شدن از شر مواد سمی مانند بنزن ، تری کلر اتیلن و سایر آلاینده ها کمک کند. بامبو ظاهری زیبا دارد و به هر مکانی که می خواهید احساس گرمسیری می بخشد.

سرخس

سرخس گیاهی بسیار محبوب است که تقریباً مانند علف های هرز رشد می کند. اعتقاد بر این است که سرخس قرن هاست که وجود داشته است. به دلیل شکل آن ها ، اکنون به گزینه ای عالی برای دکوراسیون منزل تبدیل شده است.

سرخس ها دارای برگهای نرم و سبک هستند که هوا را از موادی مانند تولوئن و زایلن را تمیز می کند. این دو ماده معمولاً در چسب ، لاک ناخن و سایر محصولات شیمیایی یافت می شوند.

اگرچه مراقبت از سرخس چندان سخت نیست ، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که آنها توجه بیشتری نسبت به گیاهان دیگر می خواهند.

پیچک

پیچک گیاهی است که تقریباً در هر مکانی می تواند زنده بماند. خوشبختانه ، برای فضاهای داخلی مانند خانه نیز مناسب است. از جمله مزایای آن ،این است که خیلی راحت رشد می کند ، به راحتی با محیط سازگار می شود و به فنگ شویی در خانه شما کمک می کند.

به خاطر داشته باشید ، ا آن ها را در مکان هایی قرار ندهید که درجه حرارت بالایی دارد زیرا این گیاه تمایل به خشک شدن بیش از حد دارد.

ارکیده

ارکیده در واقع ظریف تر از گل های دیگر است ، اما کلید حفظ آن ها این است که دقیقاً به میزان آب و نور خورشید مورد نیاز آن ها اهمیت بدهید.

ارکیده های خانه شما می تواند به از بین بردن زایلن ، یک آلاینده هوا که در رنگ و مبلمان وجود دارد ، کمک کند. جالب ترین چیز این است که آنها شب ها نفس می کشند و اکسیژن ساطع می کنند و همین امر باعث می شود آنها برای اتاق خواب یک ایده ایده آل باشد.

گیاه پوتوس

این گیاه بسیار محبوب است و به راحتی پیدا می شود. به مراقبت خاصی احتیاج ندارد و برای تزئین دفاتر ، اماکن عمومی ، اتاق ها بسیار مناسب است.

به راحتی با محیط هایی با دمای ۶۰ تا ۸۵ درجه سازگار می شود. با این وجود ، تمام آنچه را باید در نظر داشته باشید اینست که خاک آن باید کمی مرطوب نگه داشته شود.

شگفت آور است که گیاه پوتوس توانایی جذب فرمالدئید ، زایلن و بنزن را دارد.

سانسوریا

سانسوریا در تزئینات داخلی بسیار محبوب است. این گیاه عالی تقریباً در همه دما می تواند زنده بماند. اگر در خارج از منزل رشد کند ، می تواند در دمای تا ۱۰۴ درجه و حتی درجه حرارت تا ۲۳ درجه زندگی کند.

گفته می شود که سانسوریا می تواند سطح بنزن ، زایلن و تولوئن در هوا را پایین بیاورد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب