کفش های پاشنه بلند چه بر سرمان می آورند؟

پاشنه بلند ممکن است باعث شود تا پاهای شما بلندتر به نظر برسد ، اما گردش خون را سخت تر می کند ، و یکی از دلایل ایجاد رگ های واریسی است. کفش پاشنه بلند از رایج ترین کفش های مورد استفاده خانم ها است. اما می توانند برای بدن شما دردناک و بد باشند ، بنابراین عدم استفاده از کفش پاشنه بلند مزایایی نیز دارد.

کفش های پاشنه بلند چه بر سرمان می آورند؟

برخی از عوارض جانبی احتمالی ناشی از استفاده طولانی مدت یا مداوم وجود دارد که مهمتر از زیبایی ظاهری است.

بد نیست هر چند وقت یکبار آنها را بپوشید ، اما بهتر است بیشتر اوقات از پوشیدن آنها جلوگیری کنید ، با پوشیدن این نوع کفش ها خطر ابتلا به مشکلات در ناحیه کمر ، پاها و سایر مناطق بدن خود را تشدید خواهید کرد.

یکی از مزایای عدم پوشیدن کفش پاشنه بلند ، جلوگیری از کمردرد است.

استفاده از پاشنه بلندها لگن شما را کج می کند و فشار را به قسمت تحتانی ستون فقرات به همراه عضلات موجود در آن ناحیه افزایش می دهد. بنابراین ، هرچه کمتر پاشنه بلند بپوشید ، خطر ابتلا به کمردرد را کاهش می دهید.

درد پاشنه آشیل از بین میرود

وقتی پاشنه پا در پاشنه بلند قرار می گیرد ، فشار بیشتری روی تاندون آشیل شما وارد می کند که می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.با پوشیدن کفش هایی با پاشنه های استاندارد پس از چند روز تمام درد در اندام تحتانی شما از بین می رود.

واریس از بین می رود

پوشیدن این نوع کفش بخصوص باعث افزایش فشار به پاها می شود و گردش مناسب خون را دشوار می کند. از آنجا که بدن شما نمی تواند به درستی خون را منتقل کند ، به مرور زمان رگ های کوچک عنکبوتی و رگ های واریسی ظاهر می شوند ، که عموماً نشانه ای از نوعی مشکل است. البته با انتخاب پوشیدن کفش های صاف ، راحت و بدون پاشنه بلند ، گردش شما به حالت عادی باز می گردد و این خطر را کاهش می دهد.

بنابراین ، در حالی که پوشیدن کفش پاشنه بلند برای بعضی مواقع یک انتخاب زیبا و مناسب است ، ضررهای فراوانی نیز دارد.

حفظ تعادل

مهم نیست چقدر تجربه پوشیدن کفش پاشنه بلند دارید ، همیشه در معرض خطر سقوط و آسیب دیدگی هستید. فشار بیش از حد بر روی عضلات اطراف زانو بی ثباتی ایجاد می کند ، بنابراین تعادل را کاهش می دهد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب