پیش بینی وزیر کشور از شرایط ایران در سال ۹۸

عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه روز جمعه در نشست صمیمانه با علما و روحانیون محترم استان هرمزگان اظهار داشتند که در شرایط امروزی لطف خداوند متعال به کشور ایران در استقامت های ملت ایران و درایت مقام معظم رهبری تجلی یافته است و در شرایط کنونی، دنیا در مسئله های مختلف، حق را به ایران خواهد داد. وی هم چنین ادامه دادند که در شرایط امروزی وحدت و انسجام عملی در راستای مقابله با اقدام های دشمن در کشور ایران ایجاد شده و با هدایت ها و رهنمود های مقام معظم رهبری، تدابیر دولت، تلاش مسئولین و مقاومت های مردم توانستیم این مقطع را پشت سر بگذاریم.

وزیر کشور بیان کردند که در سال ۹۷ دشمن با اعمال شدیدترین تحریم ها خواهان ایجاد نارضایتی در کشور بوده است، اما مردم ایران با اقتدار در برابر این تحریم های شدید استقامت کرئند و مقام معظم رهبری هم ساختارهای جدیدی را برای عبور از این مرحله با موفقیت ایجاد کردند و همه مسئولین قوا برای تلاش مضاعف هم پای کار آمدند.

وی هم چنین ادامه داد که در شرایط فعلی وحدت و انسجام عملی در راستای مقابله با اقدام های دشمنان در کشور ایجاد شده است و با هدایت ها و رهنمود های مقام معظم رهبری، تدابیر دولت، تلاش مسئولان و مقاومت مردم توانستیم این مقطع سخت را پشت سر بگذاریم. وزیر کشور بیان کردند که در سال ۹۷ دشمنان شدید ترین تحریم ها را اعمال کردند تا در کشور نارضایتی ایجاد کنند اما مردم ایران ما با اقتدار در برابر این تحریم های سخت استقامت داشته و مقام معظم رهبری نیز ساختارهای جدیدی را برای عبور موفقتر از این مرحله ایجاد کردند و همه مسئولان قوا برای تلاش مضاعف پای کار آمدند. رحمانی فضلی اظهار داشتند که جمهوری اسلامی ایران نظامی است که مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام است و تشکیل شدن این نظام مصداق واقعی پیروز شدن حق بر باطل است.

وی در بخش های دیگری از صحبت های خود با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ ، گفتند که قطعا مردم ما به طور همه جانبه ای برای صیانت از مهمترین دستاورد های سیاسی کشور یعنی مستقل شدن ایران اسلامی در انتخابات حضور خواهند داشت.