نکات طلایی برای پوشیدن کفش های پاشنه بلند

در حال حاضر ، بسیاری از خانم ها مجبور هستند لباس رسمی خود را برای کار یا یک مراسم بپوشند و تصمیم می گیرند که پاشنه پا بپوشند. برای اکثر خانم ها ، این کفش ها راحت هستند. برای بسیاری ، پوشیدن کفش پاشنه بلند فقط به معنای خوش پوش به نظر رسیدن است.

نکات طلایی برای پوشیدن کفش های پاشنه بلند

با وجود این ، پاشنه بلند برای بسیاری از افراد ناراحت کننده است و حتی می تواند باعث مشکلاتی شود. اگر به دنبال ترفندهایی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند و راحتی هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

ترفندهایی برای پوشیدن کفش های پاشنه دار

هنگام پوشیدن این نوع کفش ها ، وزنی که پای شما به طور معمول در آن قرار دارد کاملاً تغییر می یابد.

وقتی ارتفاع پاشنه پا را افزایش می دهید ، قسمت جلوی پای شما باید تا ۷۵٪ وزن بیشتری را که قبلاً استفاده می کرد ، تحمل کند. به همین دلیل می تواند باعث آسیب به پا ، زانو و حتی در درازمدت تغییر تراز ستون فقرات شما شود.

برای پوشیدن کفش پاشنه بلند از این ترفندها استفاده کنید و عوارض جانبی پوشیدن آن را به حداقل برسانید.

کم کم عادت کنید

اولین باری که آن ها را می پوشید ، نباید کل روز را بپوشید. در عوض ، شما باید کم کم به آنها عادت کنید.

سعی کنید به تدریج به آنها عادت کنید و از پاشنه هایی شروع کنید که قد آن ها از دو سانت بلندتر نباشد. سپس ، هنگامی که به آنها عادت کرده اید ، می توانید به سراغ پاشنه بلندتر بروید.

با پاشنه های پهن شروع کنید

بدون شک ایده بهتر است که قبل از تهیه کفش هایی با پاشنه های باریک ، از کفش پاشنه پهن استفاده کنید. با افزایش منطقه پشتیبانی ، ناراحتی شما کاهش می یابد.

با گذشت زمان بیشتر به آنها عادت می کنید ، می توانید بدون ایجاد درد و رنج ، به سمت کفش پاشنه بلند با پاشنه هایی باریک تر بروید.

 استراحت های کوتاه داشته باشید

توصیه می کنیم با هر نوع پاشنه ، حتی اگر کوتاه باشد ، استراحت کنید. این کار باعث می شود پاهای شما استراحت کرده و گردش خون آنها را بهبود بخشد.

اگر می توانید ، برای رفع گرفتگی های احتمالی و بهبود گردش خون ، به خود ماساژ کوچک بدهید.

کفش مناسب بپوشید

اگرچه خیلی واضح به نظر می رسد ، اما اغلب ما کفش هایی می پوشیم که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد و این باعث درد بیشتر ما می شود.

اگر خیلی کوچک باشند ، باعث ایجاد تاول و صدماتی می شوند. از طرف دیگر ، اگر آنها خیلی بزرگ باشند ، پای شما می لغزد و این باعث می شود نیروی بیشتری روی جلوی پای شما بگذارد ، زیرا می خواهید جلوی کفش را بگیرید. در هر صورت ، برای پاهای شما مضر است.

سعی کنید کفش هایی پیدا کنید که قلاب مچ پا دارند

اگر قلاب مچ پا یا بندهایی وجود داشته باشد، تنظیم آنها بسیار ساده تر خواهد بود. سپس ، شما نیازی به استفاده از نیروی اضافی برای جلوگیری از بیرون آمدن پای خود ندارید ، و پاهای شما دیرتر خسته می شود.

پاهای خود را مرطوب کنید

این بسیار مهم است که پاهای خود را با کرم مرطوب کننده آبرسانی کنید. یکی از ترفندهای خلاقانه تر برای پوشیدن کفش پاشنه بلند این است که کرم را روی کفش خود قرار دهید و آن را در اطراف آن پخش کنید تا بتوانید مواد کفش را نرم کنید.

کفش خود را خنک کنید

این کار برای کفش هایی که خیلی کوچک هستند مناسب است.کافی است کیسه های آب را درون کفش های خود قرار دهید و آنها را درون فریزر بگذارید. هنگام تغییر از مایع به حالت جامد ، آب فشار بیشتری به کفش وارد می کند و باعث بزرگ شدن آن می شود.

کفش های لژدار بپوشید

کفش هایی که کف آن ضخیم تر باشد انتخاب مناسبی است. این ترفند بدون توجه به پای شما باعث افزایش قد پاشنه خواهد شد. پوشیدن این نوع کفش ها فشار کمتری را به شما وارد خواهد کرد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب