معجزه ماسک سیب زمینی روی پوست

شاید شما هم جزء افرادی باشید که از خواص بیشمار سیب زمینی برای پوست بی خبر باشید.سیب زمینی سرشار از ویتامین های مختلف است و به طرز باورنکردنی باعث از بین رفتن لک های صورت می شود و آفتاب سوختگی را کاهش می دهد.

معجزه ماسک سیب زمینی روی پوست

ماسک های فوق العاده زیر با استفاده از سیب زمینی تهیه می شوند که تاثیر باورنکردی روی پوست دارند.

۱- سیب زمینی را رنده کنید و آب آن را جدا کنید. ۵-۶ قاشق غذاخوری آب سیب زمینی را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کنید و این ماسک را نیم ساعت روی پوستتان بگذارید(بخاطر داشته باشید که هر ماسکی را قبل از استفاده پشت دستتان امتحان کنید)جوش شیرین به تمیز کردن عمقی پوست و سیب زمینی هم به از بین بردن لک های پوست کمک می کند.

۲- دو قاشق غذاخوری آب سیب زمینی را با آب لیمو(ترجیحا لیموی تازه) مخلوط کنید سپس نصف قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید.اجازه دهید این ماسک ۱۵-۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند. می توانید از این ماسک یک روز درمیان استفاده کنید تا پوستی درخشان داشته باشید.

۳- آب یک سیب زمینی را بگیرید،آب نصف خیار و ۱ قاشق زردچوبه و یک قاشق آب لیمو به آن اضافه کنید. اجازه دهید ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند. زردچوبه خواص باور نکردنی روی پوست دارد کافی است یک بار آن را امتحان کنید.

۴- یک قاشق آب سیب زمینی را با یک قاشق آرد برنج و یک قاشق عسل مخلوط کنید اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند سپس با آب گرم صورتتان را بشویید از این ماسک می توانید هفته ای دو بار استفاده کنید. آرد برنج یک اسکراب طبیعی برای پوست است.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب