عادت هایی که روحیه شما را خراب می کنند

شاید کمتر کسی به جزئیات توجه کند، اما بسیاری از اشتباهات کوچک هستند باعث خراب شدن روحیه خودمان و دیگران خواهند شد. در این مطلب لیستی از کارهایی که باعث می شوند شما احساس بدی پیدا کنید جمع آوری شده است.

عادت هایی که روحیه شما را خراب می کنند

عادت به دروغ گفتن در مورد چیزهای کوچک

همیشه می خواهیم خوب باشیم. بعضی اوقات اگر مردم نتوانند چنین تصوراتی را ایجاد کنند ، برخی از آنها ترجیح می دهند دستاوردهای خود را خوب جلوه بدهند. اما حقیقت دیر یا زود آشکار می شود و این ناگزیر هم نگرش به شخص و هم عزت نفس خود را خراب می کند.

عادت به سرزنش دیگران

وقتی تقصیر را بر دیگران تحمیل می کنیم ، می پذیریم که خود ما مسئول اعمال خود نیستیم. اینگونه است که ما مسئولیت به عهده هر کسی را به جز خودمان قرار می دهیم. عدم مسئولیت اقدامات ما فقط در درازمدت به ما آسیب می رساند ، زیرا متقاعد کردن خودمان و دیگران مبنی بر اینکه این تقصیر ما نیست ، بیشتر یک توهم است.

نقش قربانی را بازی کردن

در جامعه ما یک کلیشه وجود دارد که قربانی کردن منافع شخص شریف و متعالی است. با این حال ، این اساساً اشتباه است زیرا اگر همیشه نیازهای خودمان را کم ارزش کنیم ، دیگران نیز این کار را انجام می دهند و این می تواند به رشد عزت نفس پایین منجر شود. باید عشق ورزیدن را شروع کنید.

پنهان کردن احساسات واقعی

وقتی احساساتمان را پنهان می کنیم ، این ممکن است به معنای این باشد که ما صرفاً ازبیان آنها می ترسیم. دلایل ممکن است متفاوت باشد اما برای اینکه بتوانید با خودتان هماهنگ باشید ، ارزش آنالیز آنچه را که مانع از صداقت ما می شود ، دارد.

عادت به غر زدن و دعوا کردن

افرادی هستند که همیشه از همه چیز پیرامون خود ناراضی هستند. هرگونه تعامل با آنها میل شدید به ترک هر چه سریعتر را به وجود می آورد. اگر خودتان دوست دارید شکایت کنید چه کاری باید انجام دهید؟ در ابتدا دلایلی را که احساس نیاز به انجام آن دارید در نظر بگیرید برای دریافت همدلی از دیگران؟در هر صورت ، این عادت به شما کمک نمی کند اعتماد به نفس خود را توسعه دهید.

هر چیزی در زندگی شما وجود دارد با ارزش است

افراد تمایل دارند چیزهایی را که قبلاً در زندگی خود داشتند ، دست کم بگیرند. در حالی که می خواهیم بیشتر بخواهیم ، اغلب لذت بردن از چیزها و افرادی که ما را اطرافمان هستند را فراموش می کنیم. به یاد داشته باشید که از آنچه در اختیار دارید قدردانی کنید و از چیزهایی که شایسته سپاسگذاری شما نیستند ، قدردانی نکنید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب