راهکارهای تسکین دردهای شدید میگرنی

میگرن بیماری است که مانند مهمان ناخوانده ای بدون اطلاع قبلی پیدایش میشود و خلاص شدن از آن کار دشواری است. اگر شما هم جزئ کسانی هستید که از این درد رنج می برید می دانید که تحمل این درد بسیار دشوار است. شما حتما می توانید قرص هایی مصرف کنید یا تمرین هایی را انجام دهید تا این درد متوقف شود اما می دانید که این درمان ها موقتی است.

راهکارهای تسکین دردهای شدید میگرنی

اما کار دیگری که می توانید انجام دهید ای است که رژیم غذایی خود را تغییر دهید. بعضی از غذاها ممکن است میگرن را تحریک کنند و یا باعث تشدید دردهای ناشی از آن شوند اما مواد غذایی هم وجود دارند که می توانند جلوی بروز این دردها را بگیرند و تا حدودی آن ها را تسکین ببخشند.

آووکادو

آووکادو با میگرن مبارزه می کند! این میوه فوق العاده حاوی آنتی اکسیدان است، آووکادو سردردهای شما را از بین می برد.

انجیر

انجیر به طور پیشفرض برای بدن ما مفید است. این میوه خوش طعم در کاهش دردهای میگرنی هم مفید است، این میوه حاوی پتاسیم است و به کاهش التهاب و دفع سردردها کمک می کند.

ماهی سالمون

سالمون حاوی اسیدهای چرب امگا۳ و ویتامین B2 است. همچنین باعث کاهش التهاب می شود و به شما در مبارزه با میگرن کمک خواهد کرد.

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین به شما در مبارزه با درد های میگرن کمک می کند. سیب زمینی شیرین سرشار از ویتامین C ، ویتامین B1 و پتاسیم است. مصرف سیب زمینی شیرین هنگامی که دچار سردرد می شوید باعث کاهش درد و آرامش شما می شود.

هندوانه و هویج

از آنجایی که نوشیدن آب در هنگام ابتلاء به میگرن کمک می کند، مصرف غذاهایی مانند هندوانه ، هویج ، خیار و کرفس که درصد آب فراوانی دارند نیز می تواند کاهش درهای شما کمک کند. کمبود آب بدن یکی از دلایل اصلی سردرد است ، حتما آب زیاد بنوشید.

ماست

طبق مطالعات انجام شده ، ریبوفلاوین ، بخشی از ویتامین B است که درمقابل میگرن مؤثر است و ماست سرشار از آن است. اگر اغلب از حملات میگرنی رنج می برید، ماست را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

آب لیمو

لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین C است. هر زمان که دچار سردرد شدید هستید ، کافی است مقداری آب لیمو را در یک لیوان آب مخلوط کنید ، ۲ قاشق غذاخوری نمک اضافه کنید و این معجون جادویی را میل کنید. این ترکیب باعث کاهش التهاب می شود.

خمیر دارچین

مقداری چوب دارچین را بگیرید پودر کنید. سپس ، کمی آب به ان اضافه کنید و آن را به یک خمیر سفت تبدیل کنید. هر زمان که حمله میگرنی داشتید ، این خمیر را روی معابد و پیشانی خود بمالید. این روش درمانی میگرن را کاهش می دهد و درد را تسکین می بخشد. خمیر را بعد از ۲۵-۳۰ دقیقه بشویید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب