جامدارک تبلیغاتی چیست؟

جامدارکی هایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی به قشری از مردم داده میشود میتواند یکی از روش های هوشمندانه برای جلب توجه و تبلیغات موثر است. کسانی که تعداد زیادی کارت مانند کارت ویزیت، بیمه شخص ثالث و یا بیمه خودرو هستند، از جامدارکی زیاد استفاده میکنند. افرادی هستند که دوست دارند تمامی آنها را در یک کیف جای دهند به همین دلیل جامدارکی تبلیغاتی در اینجا بسیار مفید است. پس تا اینجا نتیجه میگیریم که این محصول میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی باشد.

جامدارکی تبلیغاتی را بیشتر بشناسیم

پس گفتیم میتوانید از جامدارکی تبلیغاتی به عنوان یک هدیه کاربردی برای قشر های مختلف جامعه استفاده کنید. شما همچنین میتوانید طرح و یا لوگوی مورد نظر خود را بر روی آنها چاپ نمایید و به مشتریان خود عرضه دهید. در این صورت هرموقع آن ها از جامدارکی شما استفاده کنند، نام و یا برند شما را بر روی آن ها خواهند دید و نام شما در ذهن آن ها جاودانه خواهد شد. به ان صورت شما میتوانید به صورتی حرفه ای و کاملا موثر تبلیغات خود را انجام دهید.

جامدارکی سایز های مختلفی دارد. شما میتوانید در هنگام سفارش سایز بزرگ و یا کوچک آن را انتخاب کنبد. علاوه بر این این هدایا تبلیغاتی دارای دو مدل پرفروش و محبوب است:

  1. جامدارکی تک مگنت
  2. جامدارکی دو مگنت

شاید برای شما سوال شود که مگنت چیست؟ مگنت چیزی است که مانند قفل عمل میکند. این مگنت ها باعث میشود تا مدارک و کارت های شما از جامدارکی نریزد. دو نوع مدل برای این مگنت ها در هنگام تولید جامدارکی استفاده میکنند :  دو مگنت ، تک مگنت

رنگ بندی های جامدارکی بسیار متنوع هستند. معمولا رنگ های مشکی، عسلی و قهوه ای را سفارش میدهند. بر روی تمامی مدل ها امکان چاپ به صورت های داغکوب، لیزر و سیلک وجود دارد. جامدارکی های مگنت دار در قسمت بالایی دو جیب دارند که میتوانید در این قسمت اسکناس و یا چک قرار دهید. یک قسمت نیز به عنوان آلبوم در نظر گرفته مبشود که عکس های خود را در آن قرار دهید. اکثر مردم از جامدارکی به عنوان کیف پول خود نیز استفاده میکنند.

در هنگام سفارش جامدارکی حتما به این چند نکته توجه ویژه ای داشته باشید:

۱) هرسه مدل از این جامدارکی های خودرویی قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر وجود دارد.

۲) حداقل مدت زمان لازم برای تحویل جامدارکی ها به شما چه مگنت دار و چه خودرویی ۳روز کاری میباشد.

۳) در چاپی مانند لیزر به کار مورد نظر رنگ داده نمی شود و یک لایه از روی کار برداشته شده و چاپ انجام می شود.

۴) معمولا برای چاپ های داغکوب از رنگ طلایی یا نقره ای نیز استفاده می شود.