جاسوئیچی تبلیغاتی چیست؟

جاسوئیچی دقیقا یکی از همان هدایا تبلیغاتی است که میتوانید برای هر نوع قشری و یا هر نوع سازمانی استفاده کنید. چرا که این محصول بسیار پرکاربرد است و همه مردم در هر زمانی و در هر مکانی از آنها استفاده میکنند. جاسویچی های تبلیغاتی بسیار سبک هستند و به دلیل کوچکی میتوان در کیف و یا در جیب نگه داری کرد.  به همین دلیل در هر زمانی که از افراد از این جاسوئیچی ها استفاده نمایند، نام برند شما را بر روی آن بارها و بارها خواهند دید و اینگونه نام و یا برند شما در یاد آنها خواهد ماند.

جاسوئیچی های تبلیغاتی آراز دارای تنوع زیادی از نظر مدل و نوع جنس هستند که با هر سلیقه ای میتواند متناسب باشد. در ادامه شما را با انواع جاسوئیچی ها آشنا میکنیم.

انواع جاسوئیچی های تبلیغاتی:

در حالت کلی جاسوئیچی های تبلیغاتی هم از لحاظ قیمت و هم از نظر کاربردی برای تبلیغات شما میتواند بسیار مناسب باشد. این هدیه تبلیغاتی را به مشتریان خود هدیه دهید تا بتوانید بهترین نوع تبلیغات را ارائه دهید. جاسوئیچی ها از نظر جنس و نوع چاپ با هم بسیار متفاوت هستند. از نظر جنس هم دارای چرم طبیعی هستند و هم دارای چرم مصنوعی. که انتخاب بین این دو حنس کاملا بستگی به سفارش مشتریان دارد.

جاسوئیچی چرمی : جاسوئیچی هایی که از جنس چرم هستند خود دارای دو نوع مختلف چرم طبیعی و چرم مصنوعی هستند. رنگ هایی که برای انی جاسوئیچی انتخاب میشوند معمولا مشکی، عسلی و قهوه ای هستند. مدل های مختلفی برای سفارش وجود دارد مثلا مستطیلی، اشک و یا اشکال گوناگون دیگر. اگر که میخواهید بر روی این جاسوئیچی ها طرح لوگو و یا نام برند خود را ثبت گنید روش های گوناگونی وجود دارد. چاپ هایی نظیر  سیلک، لبزر و یا داغکوب از انواع انها برای این هدایای تبلیغاتی هستند.

جاسوئیچی غیر چرمی : این نوع جاسوئیچی های غیر چرم می تواند از جنس پلاستیک نشکن هم باشند. این جاسوئیچی ها دارای شکل مستطیلی هستند و کاغذی که درون آن قرار میگیرد قابلیت چاپ دارد. شما میتوانید طبق سلیقه خودتان یا به صورت یک رو و یا به صورت دو رو طرح خود را بر روی کاغذ آن چاپ کنید. جنس پلاستیکی که استفاده میشود شفاف است.

نوع دیگری از جاسوئیچی های غیرچرمی وجود دارد که بر روی ان یک تکه چرم مصنوعی میزنند تا روی آن قطعه ای فلزی قرار گیرد. بر روی این قطعه فلزی میتوان طرح مورد نظر را چاپ کرد.