ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه یکی دیگر از قسمت هایی در محیط خانه است که دکوراسیون داخلی آن میتواند بسیار خلاقانه پباده سازی شود. قرار دادن میز ناهار خوری و یا جزیره در محیط آشپزخانه، کابینت  های زیبای آشپزخانه و تجهیزات آشپزخانه نظیر بخچال و ….، میتواند کمی دیزاین این بخش را از دیگر بخش های خانه متفاوت می کند. آشپزخانه های منازل مسکونی، می توانند استایل ها و یا سبک های متفاوتی را در طراحی معماری داخلی دنبال کنند و این مورد تحت تاثیر شرایط فضاست.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

برای ایجاد فضایی دلباز و بدون دست و پاگیری باید برخی از ظروف پرکاربرد را در قفسه های و یا روی سقف آشپزخانه آویزان کنید. این اویزان کردن برخی وسایل شاید خیلی خوش ایند نباشد، اما با دقت کردن در انتخاب ظروفی که قرار است بالای سرتان اویزان کنید، می توانید در بخشی از آشپزخانه دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد را  ایجاد نمایید.

میتوانید برای دیوار های اشپزخانه از نمای سنگی استفاده کنید. این حرکت خلاقانه میتواند محیط اشپزخانه شما را بسیار شیک نشان دهد. با این نمای سنگی اشپزخانه شما فوق العاده میشود. با این روش میتوانید هزینه های بازسازی را به حداقل برسانید.

پیشنهاد دیگر ما این است که در گوشه ای دیگر از آشپزخانه خود یک کمد دیواری چند منظوره قرار دهید . درب های این کمد میتواند شیشه ای باشد. چرا که درب های شیشه ای تکمیل کننده ی زیبایی محیط اشپزخانه هستند چرا که اگر تمام درب های کابینت و کمد ها چوبی و یکدست باشد همانند یک کمد لباس در اتاق به نظر می رسد و فضای آشپزخانه را دچار ناهماهنگی و بی سلیقگی می کند.

بخش بندی و جاگذاری کردن لوازم ریز آشپزخانه به این صورت به حالت منظم تر در می ایند. طبقات افقی بین نشان دهنده نهایت دقت در طراحی و سنجیدن تمام بخش های دکوراسیون داخلی است.

استفاده از کابینت هایی از جنس ام دی اف، چوبی و یا طرح چوب یکی دیگر از شیک ترین ایده های طراحی آشپزخانه های ایرانی به شمار می رود. علاوه بر این نحوه ی چیدمان وسایل داخل آشپزخانه های ایرانی با دقت بسیاری انجام می شود. حتی در طراحی مبلمان اداری هم سعی میشود تا سبک کلاسیک اعمال شود.