ایده آل ترین زن ها در کشورهای مختلف

از قد بلند و باریک تا ریز و درشت ، زنان در سراسر جهان به هر شکل و اندازه ای وجود دارند. بنابراین جای تعجب نیست که هر کشوری استانداردهای زیبایی خاص خود را داشته باشد که معمولاً با بقیه کشورها متفاوت است. در میان آنها ، برخی از کشورها استانداردهای عجیبی دارند!

ایده آل ترین زن ها در کشورهای مختلف

ایرلند

یک زن معمولی ایرلندی معمولاً دارای ابروهای ضخیم ، پوست لطیف و لبهای نازک است. اما متداول ترین ویژگی های آنها پیشانی بزرگی ، چشم های سبز ، تعداد زیادی کک و مک و موهای قرمز است.

ژاپن

در بیشتر کشورهای غربی ، یک لبخند کامل معمولاً با زیبایی همراه است ، اما در مورد ژاپن کارها برعکس انجام می شود. در این کشور ، زنان جوان برای اینکه دندان هایشان کج و چند لایه به نظر برسد ، به کلینیک های دندانپزشکی می روند. این نگاه نیمه خون آشام در واقع در آنجا زیبا تلقی می شود ، زیرا ژاپنی ها بر این باورند که این سمبل زیبایی طبیعی و جوانی است.

کره جنوبی

یک زن کامل در کره جنوبی توسط پوست سفید بی عیب و نقص ، صورت کوچک و چشم های بزرگ تعریف می شود. اما مهمترین چیز شکل صورت است که باید شبیه قلب باشد ، با یک چانه باریک. برای دستیابی به این ایده آل ، تعداد زیادی از زنان کره ای صدها دلار برای جراحی پلاستیک هزینه می کنند.

تاجیکستان

در تاجیکستان ابروهای پهن پیوندی از دیرباز استاندارد زیبایی در زنان به حساب می آمدند. حتی یک خرافات مشترک هم وجود داشت هرچه ابروهای شما به یکدیگر نزدیک تر باشد ، شوهرتان به شما نزدیک تر خواهد بود. علاوه بر این ، این یک نماد پاکی و بی گناهی در زنان محسوب می شود.

عربستان سعودی

چشم ها آینه روح یک فرد است. زنان عربستان سعودی معنای دیگری به این گفته قدیمی می دهند. از آنجا که آنها به دلیل دین خود نمی توانند بیشتر چهره خود را نشان دهند ، معمولاً به زیبایی چشمان آنها توجه زیادی می شود. برای جذابیت بیشتر آنها از انواع آرایش و ابزار استفاده می کنند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب