انواع کیف های تبلیغاتی

انواع کیف تبلیغاتی

کیف ها از محصولاتی هستند که کاربردی و مورد استفاده برای تمامی مردم است. در حقیقت کیف از وسایلی است که در هر سنی از آن استفاده میکنند. مدیرانی که برای تبلیغات خود از کیف های تبلیغاتی استفاده میکنند، باید این نکته را در نظر بگیرند که هزینه این تبلیغات ممکن است بالا باشد. هدایای تبلیغاتی بسیاری وجود دارد اما در بین تمامی آنها کیف تبلیغاتی نسبت به سایر محصولات گران تر است. کیف هایی که برای تبلیغات انتخاب میکنید دارای دوجنس چرم طبیعی و چرم مصنوعی هستند. در ادامه میخواهیم خصوصیات هر جنس را بررسی کنیم.

انواع کیف ها از نظر جنس:

کیف هایی که از جنس چرم هستند، نسبت به چرم مصنوعی آن قیمت بالاتری دارد و بیشتر مشتریان خاص به دنبال آن هستند. کیف های چرم طبیعی در رنگ بندی های متنوعی مانند مشکی، قهوه ای و عسلی وجود دارد. اگر میخواهید برای سازمان و یا شرکتی تبلیغات کنید میتوانید لوگو ویا برند خود را بر روی این کیف ها چاپ کنید. برای انجام عملیات چاپ از چاپ سیلک، داغکوب و لیزر استفاده میکنند. در مقابل نیز کیف های چرم مصنوعی دارای رنگ بندی های قهوه ای، مشکی و عسلی است و برای این نوع کیف نیز میتوان از روش های چاپ سیلک، داغکوب و لیزر هم استفاده کرد تا مشخصات مد نظر مشتریان بر روی آن چاپ شود.

مدل دیگری هم برای کیف تبلیغاتی وجود دارد که جنس آن برزنت است و دارای یک بند دوشی است که معمولا برای کار های روزمره ی افراد قابل استفاده است . به دلیل سبکی و کوچکی کار، این کیف را میتوان برای تمامی افراد با هر سنی سفارش داد. می توانید حتی آن را همانند یک پستچی روی دوش خود بیندازید. این مدل کیف فقط دارای رنگ مشکی هست اما می توانید بر روی آن انواع چاپ انجام دهید و تبلیغات کنید. قیمت این کیف ها نسبت به کیف های چرمی ارزان تر هم هستند.

مدل دیگری کیف تبلیغاتی نیز وجود دارد که پارچه ای است. کیف های تبلیغاتی پارچه ای هم قابلیت چاپ بر روی آن را دارد و می توانید به راحتی و به سادگی روی انواع کیف چاپ انجام دهید و تبلیغات خود را انجام دهید. این نوع کیف دارای یک بند است که می توانید کیف خود را بر روی دوش خود بیندازید. از آنجایی که همه افراد برای گذاشتن وسایل خود به یک کیف احتیاج دارند، میتوانید انواع مختلف کیف را برای خانم ها و آقایان تهیه کنید و تبلیغات خود را گسترش دهید. مطمئن باشید که این کار در نهایت موجب درآمد زایی بیشتر برای شما میشود.

خلاصه کیف های تبلیغاتی یکی از بهترین ابزار های تبلیغات نزد مشتریانتان است. شما در هر مکانی میتوانید این کیف ها را به عنوان هدایا تبلیغاتی به دیگران بدهید و برند خودتان و یا محصولاتتان را به آنها معرفی کنید. این روش باعث میشود تا نام شرکت و برند شما در ذهن دیگران باقی بماند.