انواع خودکار تبلیغاتی

به طور کلی برای خودکار های تبلیغاتی دو نوع خودکار وجود دارد:  خودکار های فلزی و خودکار هایی از جنس پلاستیکی.

به روی هر دو نوع خودکار پلاستیکی و فلزی می توان چاپ تامپو و لیزر را انجام داد که البته نوع چاپ به سفارش کسانی که مشتری هستند بستگی دارد. خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی از لحاظ مدل و حتی رنگ بندی روی بدنه ی خودکار دارای تنوع زیادی هستند.

این هدیه تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که در ادامه بیان میکنیم.

انواع مختلف خودکار های تبلیغاتی

مثلا می تواند فشاری باشد یعنی که از بالا توسط یک دکمه کوچکی نوک خودکار به بیرون می اید یا می تواند به صورت خودکار های چرخشی باشد یعنی با چرخاندن قسمتی از بدنه ی خودکار مورد نظر نوک خودکار به بیرون زده شود.

خودکار های تبلیغاتی همانند دیگر هدایای تبلیغاتی دارای رنگ بندی متفاوتی است.  مشکی ، آبی ، قرمز ، نارنجی و … حال این رنگ بندی ها هم خود دو نوع دارند. کامل باشد یا نصفه. نصف سفید یا رنگی و مشکی و بسیاری مدل های دیگر.

نکته ی مهمی که در رابطه با این هدایا تبلیغاتی وجود دارد این است که خودکار های پلاستیکی تبلیغاتی به نسبت خودکار های نوع فلزی سبک تر بوده و ارزان تر هم هستند.

خودکارهایی که فلزی هستند به نسبت خودکارهای پلاستیکی وزن بیشتری دارند و همچنین گران قیمت تر نیز هستند. شما می توانید خودکار های فلزی سفارش داده شده را به کارمندان ارشد یا مشتری های خاص خود هدیه بدهید. خودکارهای فلزی هم می تواند به صورت تکی و هم به صورت ت خودکار روان نویس باشد.

ست های خودکار و روان نویس هم انواع مختلفی دارند. ساده ، نقره کاری و یا با آب طلا کاری شده. این نوع هدیه برای قشر خاصی در نظر گرفته می شود مثل مدیران ، سرپرستان و … .

این خودکار ها هم جعبه دارند و به صورت ست های زیبا میتوانید ارائه دهید. جعبه ها می توانند دارای حالت های مختلف باشند. مانند فلزی ، پلاستیکی ، طرح چوب ، مخملی و .. باشند که بنا به سفارش مشتری ها تهیه و تحویل می شود اما باید به این نکته توجه ویژه داشت که جعبه ها متناسب با سایز و جنسشان ، قیمتشان تغییر می کند.