افتابگیر تبلیغاتی خودرو چیست؟

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که برای خودرو داران بسیار مفید است افتابگیر تبلیغاتی هستند. کلا افتابگیر های تبلیغاتی به دو صورت قابل سفارش هستند. آفتابگیر های تبلیغاتی شیشه جلو و آفتابگیر های تبلیغاتی شیشه بغل. آفتابگیر هایی که تبلیغاتی هستند و برای شیشه جلو ساخته میشوند به آن آفتابگیر عینکی هم می گویند. از رایج ترین آفتابگیرهایی که مشتریان سفارش می دهند از جنس پارچه شمعی هستند و قابل شست و شو هم میباشند. این یکی از بهترین نوع پارچه ها برای افتابگیر است. هم چنین این آفتابگیرهای شیشه جلو دارای رنگ بندی های متنوع و مختلفی هستند از جمله : آبی کاربنی ، آبی آسمانی ، سورمه ای ، مشکی ، زرد ، نقره ای ، قرمز ، نارنجی و فیلی.

نکته قابل بسیار مهم و کاربردی در خصوص این هدیه تبلیغاتی رنگ و چاپ این آفتابگیر عینکی برای شیشه جلوی خودرو است.

روی همه ی آفتابگیرها به رنگ نقره ای است که بازتاب نور را بهتر و بهتر انجام می دهد و چاپ هم معمولا بر روی قسمت نقره ای این افتابگیر ها انجام می شود اما در مواردی خاص طبق دستور مشتریان چاپ بر روی قسمت های رنگی هم قابل انجام است. این افتابگیر ها میتواند کاور هم داشته باشند تا در صورت لزون تا کنند و در کاور خود قرار دهند.

در بین هدایا تبلیغاتی معمولا این افتابگیر ها را بیشتر شفارش میدهند و رنگ هایی مانند ابی و یا ابی کاربنی را لحاظ می کنند. بر روی تمامی جنس های این افتابگیر قابلیت چاپ هر نوع عکس و یا طرحی وجود دارد اما به مراتب قیمت هر نوع طرح و یا هر نوع چاپی هم متفاوت است.