عجیب ترین آبنبات های جهان!

تنها بچه ها نیستند که به آبنبات علاقه دارند، تقریبا همه افراد آبنبات را دوست دارند. اما ما ممکن است در مورد بهترین نوع آب نبات ها توافق نکنیم و هرکدام سلیقه خاص خودمان را داشته باشیم اما می دانیم که آب نبات به طور کلی خوشمزه است.اما در این بین آب نبات هایی وجود دارد که ممکن است اکثر مردم آن را بسیار عجیب بدانند.

عجیب ترین آبنبات های جهان!

آبنبات کارامل بره

گوشت بره در غذاها یکی از خوش طعم ترین گوشت ها است اما به نظر شما آبنبات آن هم خوش طعم است؟ در سال ۲۰۰۲ ، صاحب غذاهای Gourmet Food Sapporo ، آب نبات چنگیز خان کارامل را توسعه داد. او در ابتدا سعی کرد آن را به عنوان سس بفروشد ، اما محصول خوبی از آب در نیامد. آنها فروش آن را به عنوان یک چاشنی آغاز کردند. این آب نبات طعم گوشت گوسفند می دهد و کمی شیرین است

.

پاستیل با طعم سس سالسا

ممکن است هنگام خوردن این آبنبات به یاد اسپاگتی بیفتید. این یک آب نبات مکزیکی است که از طعم  شیرین و تند تشکیل شده است.در بسته این پاستیل ها یک بسته سس تاماریند همراه است که به عنوان یک سالسا عمل می کند. هنگامی که بر روی آب نبات های نودل شکل ریخته می شود، ظاهری شبیه اسپاگتی درست می شود.

شکلات زبان بچه گربه

این شکلات اولین بار در سال ۱۸۹۲ در وین تولید شد. آنها محبوبیت خود را در دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ در سرزمین های چک به دست آوردند. جعبه شکلات عکس هایی از بچه گربه های نرم و فانتزی را در کنار شکلات هایی مانند زبان نشان می دهد. این آب نبات ممکن است یک ایده عجیب به نظر برسد.

شکلات با پنیر و پیاز

Tayto یک شرکت ایرلندی است که از سال ۱۹۵۶ اقدام به تهیه تنقلات می کند. این شرکت به این افتخار می پردازد که از هر پنج بسته اسنک که در ایرلند شمالی خورده می شود ، یک پنیر و پیاز تیتو است. چند سال پس از آن ، Tayto تصمیم گرفت تا میان وعده جدیدی را به جهانیان نشان دهد ، شکلات با پنیر و پیاز! این محصول در نسخه محدود تولید شد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب